Praktisk informasjon om bygget:

Adgangskort

Adgangskort (med kode og firkanttast) er levert av ansvarlig i eget selskap. Ved mistet kortet eller bestilling av kort til nyansatt, bestilles dette av kontorleder/ avdelingsleder hos leietaker.

Utenom ordinær kontortid må også koden benyttes.
Det gjøres oppmerksom på at koden skal trykkes på selve adgangskontrollen (tallene lyser opp når kortet er blitt trykket mot selve kontrollen). Ved hovedinngangen til Anthon B Nilsen kvartalet står kontrollen på siden av porttelefonen.

Alarm

Bygget er utstyrt med skallsikring og adgangskontroll. Mellom klokken 8 og 16 vil hovedinngangen være åpen for både ansatte og gjester, det vil si inn til resepsjonsområdet. For å komme videre inn i bygget må man ha adgangskort. Utenfor normal arbeidstid kreves adgangskort og kode for å komme inn i bygget. Alle gjester vil bli registrert ved servicesenteret like innenfor inngangspartiet i 1. etasje i Rådhusgata 27 eller Øvre Vollgate 9. Gjester skal møtes/hentes i resepsjons/lobbyområdet.

Bilvask

Nyvasket bil?

Vi tilbyr håndvask av bilen din på mandager mens du er på jobb. Last ned LemonWax appen, eller ta kontakt med servicesenteret i Rådhusgata 27.

Blomsterleveranse

Overrask noen!

Vi hjelper deg med blomsterleveranse.

Send en e-post til: servicesenter@frydefulljobb.no eller kom til Servicesenteret i Rådhusgata 27.

Blomstertrappen

Anthon B Nilsen Eiendom er opptatt av det ytre miljøet. For å markere sesongene er det anlagt et omfattende grøntanlegg som pynter trappen ned langs Rådhusgata og langs fasaden i Øvre Vollgate. Det blir mulig å låne puter å sitte på i blomstertrappen for et lite idyllisk avbrekk i arbeidsdagen.

Branninstruks

  • Varsle – alle som befinner seg i miljøet skal varsles, bruk manuelle meldere der det finnes. Ring 110.
  • Redde – hjelp mennesker som trenger hjelp til nærmeste sikre sted.
  • Slukke – bruk nærmeste slokkemateriell, ikke forlat brannstedet med en gang da brannen kan starte igjen. Ikke utsett deg selv for unødvendig risiko.

Ved brannalarm (og selv om alarmen opphører etter kort tid) skal leietakere følge oppmerket rømningsvei ut av eiendommen, og bli stående samlet på Samlingsplassen i krysset Rådhusgata og Rosenkrantz’ gate. Dette inntil annen beskjed blir gitt av koordinator eller brannvesen.

Brusautomat

Det er mulig å kjøpe brus fra en automat i 4G. Ta heisen helt ned og ta til venstre, ut til garasjeanlegget. Der står det en brusautomat som veksler mynter.

Budtjeneste

Lever din pakke til Servicesenteret i Rådhusgata 27.

Vi selger også frimerker.

Garderobeanlegg

 

Garderobeanlegg med dusj og tørkerom for vått treningstøy er å finne i 4G. Frydefull Jobb formidler hengelåser til skapene, og håndkler kan både leies og kjøpes.

Kontakt servicesenteret om du ønsker å leie et skap. Det koster kr. 200,- for 12 mnd. Det er ikke anledning å henge opp egne hengelåser.

Garasje

Det er 75 parkeringsplasser i eiendommen, fordelt på fire plan, fra 1G til 4G. Dette er parkeringsplasser som er forbeholdt leietakere som inngår egne parkeringsavtaler.  Administrasjonsansvarlig hos leietaker kan kontakte Anthon B Nilsen Eiendom (tlf. 24 14 54 90, e-post: kundesenter@abne.no) for å høre om leie av eventuelt ledige plasser.
Selv med et operativ signalanlegg i garasjen, ber vi om at det kjøres varsomt i ned- og oppkjøringen, da både syklister og gående bruker garasjen.

 

Lading el-biler

Det elektriske anlegget i garasjen er ikke dimensjonert for lading av el-biler. Med unntak av 5-6 el-biler som har fått spesiell tillatelse til dette, er det ikke tillatt å lade uten gårdeiers aksept. Dette grunnet sikkert, for å unngå varmegang i det elektriske systemet. Ta gjerne kontakt med kundesenter@abne.no om det er spørsmål vedr. dette.

 

Heiser

Eiendommen er utstyrt med 3 personheiser, 2 vareheiser (hvorav en er i selve bygget, mens den andre står i Rosenkrantz’ gate) og en person/vare-heis.  Alle heiser er koblet til godkjent alarmmottak. Hvis heisen skulle stoppe, trykk inn alarmknappen og man vil komme i kontakt med personell som sender hjelp. Tjenesten er tilkoblet 24/7. Heiser som har stopp direkte i leieforhold, er utstyrt med adgangskontroll.

Hjertestarter

Hjertestarter finnes lett tilgjengelig bak resepsjonen i inngangsparti Rådhusgata 27, 1. etasje.

Kantine

Det er kun leietakere som knytter seg til kantineordningen som kan benytte seg av kantinetilbudet.

Forretningsgjester? Send e-post til kantinen for belastning en gang i mnd. Du kan også bestille online på https://abn.sodexo.no

Private gjester (venner/familie)? Registrering/betaling i resepsjonen i 1. etg. før lunsj.

Nå kan du også Vippse for å betale Gjestelunsj.

 

Kantineordningen er basert på èn (1) forsyning pr. bruker pr. dag. Det er ikke anledning å spise tidlig, for så å spise en gang til senere på dagen. Det er heller ikke anledning til å spise en normal lunsj, for å så ta med en “matpakke”. Det er mulig å kjøpe en forsyning ekstra i resepsjonen. 

 

Kantinen holder åpent virkedager,
mandag til fredag: kl. 10.30 – 13.00

 

Middag med hjem – Nå er det mulig å kjøpe med restemat hjem (fortrinnsvis varm mat). Kantinen er åpen mellom kl. 14.00 – 15.00 og det er først til mølla som gjelder. 35,- per person betales med Vipps.

 

Det er mulig å ta med seg lunsjen ut på terrassen i sommerhalvåret. Den enkelte må selv bringe serveringsbrett, service og avfall til oppvask og returstasjon.

Det er i utgangspunktet ikke anledning til å bringe lunsjmat med seg utenfor kantinen eller terrassen. Servise skal ikke bringes ut fra kantinen eller terrassen.

 

Produkter i forhold til ulike allergener vil bli merket. De som er plaget av allergier bør ta kontakt med kjøkkensjef Rune Sandmoe (29130.no@sodexo.com / tlf. 41307067) dersom det er ønskelig og behov for spesielle produkter.

Meny

 

Med forbehold om endring i menyen

MENY UKE 8


Mandag:

Dagens suppe: Løk og soppsuppe
Dagens varmrett: Gratinert blomkål med couscous salat


Tirsdag:
Dagens suppe: Fiskesuppe
Dagens varmrett: Asiatisk svinenakke, nudler grønnsaker, sjysaus


Onsdag:

Dagens suppe: Marokkansk linsesuppe
Dagens varmrett: Frikadeller av okse, dampet kål, poteter


Torsdag:

Dagens suppe: Blomkålsuppe med halloumiost
Dagens varmrett: Karibisk hyse med grønnsaker, urterømme, dillpoteter


Fredag:
Dagens suppe: Potet og purreløksuppe
Dagens varmrett: Gyros med kylling tzatziki

 

 

 

FROKOST

Nå kan du kjøpe frokost i kantinen i Rådhusgata 27 på hverdager mellom kl. 07.30 – 09.00 til kun 29 kr.

Vipps beløp i kantinen.

Kildesortering

Vi har som målsetning at mest mulig avfall som kommer fra våre bygg skal kildesorteres. Gårdeier har høy fokus på miljø og ved hjelp av en felles miljøstasjon håper vi våre leietakere vil hjelpe til med å kildesortere for å opprettholde et godt miljø. Kildesorteringen er delt inn i følgende fraksjoner: papp, papir, plast, elektrisk avfall, glass/metall, spesialavfall og restavfall.

 

Ved spørsmål, ta kontakt med husvert Vlado Abijanac.

Knust mobilskjerm

Knust mobilskjerm eller nettbrett?

Kom til Servicesenteret i R27 så hjelper vi deg.

Møteromssenter 1. etg.

Møteromssenteret i 1. etg. i Rådgusgata 27 inneholder rom som tilfredsstiller de fleste møte- og konferansebehov. Det er til sammen 4 ulike møterom som rommer alt fra 4 til 10 møtedeltakere. Auditoriet huser avansert AV-utstyr og plass til 60 personer.

 

I Øvre Vollgate 9 finnes det i 1. etg. 4 møterom som rommer alt fra 5-10 personer.

 

For å booke auditoriet eller et møterom, ta kontakt med Mari eller Carina på servicesenteret. De kan også være behjelpelig med servering. Kontakt: servicesenter@frydefulljobb.no.

 

Det er mulig å bestille kaffe til møteromssenteret. En utfylt rekvisisjon leveres til servicesenteret i resepsjonsområdet og kaffe blir levert til gjeldende møterom.


Møterommet i 10. etg. er ikke en del av møteromssenteret.

Møterom "Utsikten" 10. etg.

Anthon B Nilsen tilbyr møterommet “Utsikten” i 10. etasje, til leie på hverdager mellom kl. 08.00 – 16.00. Det er et lyst og trivelig møterom, med en flott utsikt og egen terrasse. Der er møtebordoppsett til 12 personer, tilgjengelig prosjektor, samt fri tilgang til Nespresso kaffemaskin og vann med/uten kullsyre.

 

Leiepris:

  • Halv dag (kl. 08.00 – 12.00 / 12.00 – 16.00):  Kr. 5.000,-
  • Hel dag (kl. 08.00 – 16.00):  Kr. 10.000,-

 

Servering Ved ønske om bespisning i møterommet, kan catering bestilles av leietaker selv eller via vårt servicesenter. Leveranse blir fakturert separat.

 

Booking Ta kontakt med vårt servicesenter for reservasjon/nærmere info: Epost: servicesenter@frydefulljobb.no Telefon 47 67 88 00.

Paviljongen

På toppen av Blomstertrappen bygger vi for tiden Paviljongen. Dette blir et spennende arkitektonisk design med en unik eksponering. Vi jobber mot å finne en leietaker med ønske om konsept for bevertning dag og kveld, for å skape mer liv og røre i dette viktige møtepunktet mellom Rådhusgata og Øvre Vollgate. Paviljongen bygges rundt den utvendige trappen og gir mulighet for servering på toppen og i et areal på mellom reposet.  Vi kommer tilbake med mer informasjon.

Porttelefon

Eiendommen er utstyrt med porttelefon som gjør det mulig å motta besøk utenom servicesenterets åpningstid, samt for varsling av vareleveranser. Det er plassert tre utvendige porttelefoner. En ved hovedinngangen i Rådhusgata 27, en ved inngangen til Øvre Vollgate 7 og den siste ved vareheisen som står i Rosenkrantz’ gate.

Renhold i fellesarealer

Gårdeier er ansvarlig for renhold i fellesarealene. Dette renholdet vil skje på dagtid, for å få sikre best mulig kvalitet på leveransen.

 

Ta kontakt med servicesenteret om det skulle være spørsmål vedrørende renhold av fellesarealer.

Rens

Lever det du ønsker få renset eller vasket i Servicesenteret i Rådhusgata 27.

Skorter, dresser, jakke mm.

Røyking

Vi har gjennom hele rehabiliteringsperioden vært opptatt av miljøtiltak. Dette ønsker vi å videreføre, og har derfor plassert eiendommens to røykesoner der de er minst mulig til sjenanse for våre leietakere. Røykesone 1 er ved garasjeporten i Øvre Vollgate, mens røykesone 2 vil være på nedre plan, dvs. ved vareheisen i Rosenkrantz’ gate. Det vil ikke være tillatt å røyke utenfor inngangspartier til Anthon B Nilsen kvartalet, eller på den felles utendørs terrassen med inn- og utgang fra resepsjonsområdet.

Servicesenter

Servicesenteret er et felles kontaktpunkt for alle henvendelser vedrørende leieforholdet og er plassert i resepsjonsområdet i 1. etasje. Senteret styres av Carina og Mari, og vil være betjent på hverdager i tidsrommet klokken 8 til 16.

 

Kontakt: servicesenter@frydefulljobb.no

Telefon 47 67 88 00.

 

Shop

Ved servicesenteret i 1. etg. finnes det en shop for å tilby eiendommens leietakere en service for å forenkle hverdagen. Her finner du blant annet brus, is, iskaffe, kjeks, godteri, hygieneartikler, håndkler etc.

Det benyttes kort og Vipps for betaling.

 

Åpningstiden er kl. 08.00 – 16.00 på hverdager.

Sykkel

Kom innom servicesenteret i 1. etasje og lån en sykkel med lås når du skal i møte, og returner den etter bruk.

Vi sørger for at sykkelen alltid er i topp stand for deg. Lån av sykkel gjelder i sommerhalvåret og i ordinær kontortid.

Syklene låses inn hver dag av oss.

Sykkelparkering

Det er egen låsbar sykkelparkering i byggets parkeringshus, ved siden av garderobeanlegget i 4G. Tilgang til sykkelparkeringen er via garasjeporten i Øvre Vollgate. Sykler skal ikke fraktes i eiendommens heiser.
Foreløpig er det lagt opp til ca. 40 parkerings­plasser for sykler i 4G. For tilgang: adgangskort med kode.
Det er ikke tillatt å parkere sykler langsmed bygget, i blomstertrappen eller parkeringsanlegget.

Sykkelpleie

Det er en egen sykkelpleiestasjon i garasjeanlegget i 4G, som er tilgjengelig for alle på huset. Her kan man pumpe luft, skifte slange, spyle og drive med småreparasjon. Av verktøy finnes f.eks. dekkspaker, skrujern, unbrakonøkkel m.m.

Varelevering

All varelevering skal gå via vareheisen i Rosenkrantz’ gate. Leverandører må informeres om at de skal ta kontakt via porttelefonen. De kan deretter slippes inn i heisen via fjernåpning. Leietaker skal da møte leverandøren i 4G og motta varene.

 

Det er ikke tillatt med vareleveranser via hovedinngangen.

Treningsrom

Vi ønsker å sette fokus på helse, og gjør dette ved å tilby et treningsrom med kvalitetsapparater.

 

Dere trenger eget adgangskort for bruk av trimrommet og dette hentes og signeres ut på servicesenteret i Rådhusgata 27.

Treningsrommet ligger i 4G, rett ved siden av sykkelparkeringen og garderobeanlegget.

 

Åpningstider trimrom:

Hverdag 5.30 – 22.00
Lørdag 09.00 – 22.00
Søndag 09.00 – 22.00

 

Avvikende åpningstider ved høytid o.l. vil informeres på www.abnkvartalet.no

Har du spørsmål, ta kontakt med servicesenteret.

 

Med ønske om en god treningsøkt!

Personlig Trener

Nyhet!

 

Nå kan du trene med PT i treningsrommet i 4G!
En personlig trener som skreddersyr program tilpasset dine ønsker, mål og form.

 

Vår PT tilbyr:

En – til en time
Duo
Gruppetimer

 

Ta kontakt med Servicesenteret for pris og booking.