Porttelefon

Eiendommen er utstyrt med Defigo porttelefon. Det er plassert en porttelefon ved hovedinngangen og en ved vareleveringsinngangen på venstre side av bygget.

Som ansatt kan du låse deg inn i bygget med Defigo appen. Du vil få en e-post med info om å laste ned appen, samt brukernavn og passord. 

Personlig informasjon administreres under innstillinger, og brukermanual finner du her.

Besøkende kan ringe direkte på til deg, og du vil motta samtalen som enveis videoanrop. Du kan se og snakke med besøkende, og enkelt slippe de inn i bygget, uansett hvor du befinner deg. 

Ved inngangen på venstre side av bygget (panelet ved vareleverings inngangen), kan du ringe til en Defigo svarapparat til den etasjen og selskapet det gjelder. Det betyr at alle i selskapet kan besvare anrop som gjelder varelevering.

Er du på ferie kan du enkelt fjerne ringeknappen for en periode. På hjemskjermen i appen finner du inngangsdørene, og ved sveip til venstre kommer det opp et øye ikon, som du trykker på.

Onboarding hos Defigo vil ta kontakt per e-post med hvert respektive selskap for å skreddersy oppsett av systemet og gi nødvendig opplæring.

Ved senere behov for hjelp kan du kontakte Defigo i Appen under brukerstøtte, eller på support@getdefigo.com